Ben je opzoek naar een specifiek item van Lakoo? 

Selecteer eenvoudig de gewenste kleur en/of maat, en voeg het item toe aan je winkelwagen door op de knop ‘aan winkelwagen toevoegen’ te klikken. Je kunt natuurlijk altijd verder winkelen en later terugkeren naar je winkelwagen door op het winkelwagentje-icoon recht bovenin het scherm te klikken. Houd er rekening mee dat het plaatsen van artikelen in je winkelwagen geen reservering garandeert. 

Wanneer je klaar bent met shoppen, ga je verder met het afrekenproces door op het winkelwagentje-icoontje rechtsboven te klikken. Controleer de aantallen van de items in je winkelwagen, en klik vervolgens op de knop ‘ Ga door naar afrekenen’. Op de checkout-pagina kun je al je gegevens op één pagina invullen. Houd er rekening mee dat je je bestelling niet meer kunt wijzigen nadat je deze hebt afgerond, omdat deze direct in behandeling wordt genomen om ervoor te zorgen dat je deze ontvangt. 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Lakoo neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus géén verzendkosten.*

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Lakoo streeft naar een snelle levering van producten. Wanneer je op werkdagen voor 16:00,  een bestelling plaatst, streven wij ernaar deze dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden via onze leveranciers, waardoor de levertijd kan variëren. De gemiddelde levertijd is 1-2 dagen. Houd er rekening mee dat de levertijd kan afwijken afhankelijk van de locatie en drukte bij ons vervoerders. Wij streven er echter naar om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. 

  1. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaallocatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 

  1. VERKEERD ADRES

Als klant ben je verantwoordelijk voor het opgeven van het juiste verzendadres. We streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, maar we begrijpen dat er altijd een mogelijkheid bestaat dat er een fout wordt gemaakt. Als je denkt dat je per ongeluk een verkeerd verzendadres hebt opgegeven, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we kunnen kijken of we de situatie nog kunnen corrigeren. 

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte of gestolen pakketten. Als uw Track & Trace aangeeft dat het pakket op uw adres is geleverd, maar u heeft het niet ontvangen, meld dit dan alstublieft binnen 14 dagen na de aangegeven leverdatum. PostNL zal dan een onderzoek starten, waarvan wij u op de hoogte houden tot het einde van het onderzoek. 

Vragen over je bestelling 

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via Info@lakoo.nl